Stephan Evenblij

Regisseur - Producent - Acteur - Schrijver  - Kunstenaar

The Hague Area, Netherlands

Stephan Evenblij heeft als acteur al meer dan 26 films en TV series op zijn naam staan en is onder meer bekend van zijn rollen in GTST, Seinpost Den Haag, Voetbalvrouwen, De Hoofdprijs, en de films Dik Trom, Quiz(Dick Maas). Evenblij staat regelmatig op de planken. Hij deed dit eerder bij onder andere bij Toneelgroep De Appel, ALBA theaterhuis, Branoul literair theater en bij zijn

eigen Evenblij Theater. Naast bedenker en regisseur van korte films, commercials en series, is hij ook maker, schrijver en kunstenaar.

In de loop der jaren is hij zijn drang om kunst te maken nooit kwijtgeraakt. Evenblij maakte en produceerde en regisseerde verschillende theatervoorstellingen en afleveringen voor tv. Maar ook het  schilderspenseel lonkte.  Daar waar zijn broer Frank Evenblij op televisie “portretten” maakt voor de VARA van allerlei nationale en internationale artiesten , maakt Stephan ze op het doek. “Mijn kunst is simpel en direct. Ik schilder voornamelijk van foto’s van bekende artiesten en gewone mensen. Ik probeer hun blikken te vangen en de essentie van de persoon in kwestie.

Claudia Kolbe

Vice-voorzitter

Project- and Interim Management - Owner CT Results

The Hague Area, Netherlands

Claudia heeft als projectmanager een aantal complexe projecten tot een goed einde gebracht. Het ging om multidisciplinaire, tijd kritische projecten. Verder heeft zij gestalte gegeven aan het praktische proces en bijbehorende tools voor project- en programmamanagement en coaching van aankomende projectmanagers. Naast projectmanagement heeft Claudia ook aanzienlijke ervaring met advies op het gebied van beleid en strategie en kan zij een grote bijdrage leveren aan implementaties van gewijzigde doelen, processen en structuren al dan niet om omgevings- en cultuurveranderingen teweeg te brengen. Na haar communicatie-opleiding werkte Claudia eerst vijf jaar als lijnmanager bij een verzelfstandigd bestuursorgaan. Hierdoor is haar affiniteit met het eindproduct en de afnemer groot. Ze is zowel analytisch als praktisch ingesteld en zeer resultaatgericht. Claudia heeft in haar functie als lijnmanager veranderingsprocessen op het gebied van werkwijze, nieuwe technologie en samenwerkingsverbanden geleid. Hierbij heeft zij veel ervaring opgedaan in het omgaan met weerstanden en het creëren van draagvlak voor een succesvolle implementatie van vernieuwingen.

Jaap Burgers

Project manager -Creatief producent - Opnameleider

Amsterdam Area, Netherlands

Jaap Burgers heeft geschiedenis en Engelse taal gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam (UvA). Opgegroeid in Voorburg, woont hij al geruime tijd in het centrum van Amsterdam. Zijn grote liefde voor beeld, verhalen en fotografie heeft er toegeleid zijn carrière in de horeca te staken en zich toe te leggen op creativiteit. Wat het hem betreft beperkt creativiteit zich niet wat ook reflecteert in de liefde voor film: ‘’Een kunstvorm waarin alle disciplines samenkomen’’. Zijn leidinggevende ervaring binnen de horeca komen uitstekend van pas voor zijn functie op de set als opnameleider. Daarbij heeft kunst en cultuur altijd een grote rol gespeeld in zijn leven door de liefde die van generatie op generatie ook vat op hem heeft gekregen.

Jimdo

You can do it, too! Sign up for free now at https://jimdo.nl/