projectoverzicht

PROJECTEN 2018

2018  De Rebelse Prinses van Voorburg

Een interactieve muzikale theatervoorstelling over Prinses Marianne in het Voorburgse Huygenskwartier met promotiefilm en -event op Hofwijck.

juni 2018

De bedoeling van dit project is voor jong en oud een cultureel geëngageerd theaterstuk te verzorgen wat zich voor de verandering eens niet afspeelt in een donker theater maar op het prachtige historische Hofwijck. Op deze manier hopen wij de nieuwsgierigheid naar de rijke cultuurhistorie en haar prominente figuren van onze prachtige gemeente bij de bezoeker te wekken. Evenblij theater hoopt op deze manier niet alleen de bezoeker te prikkelen maar wil door zijn initiatieven meer levende cultuur naar Voorburg trekken.

In de planning staan een twaalftal muzikale toneelvoorstellingen op Hofwijck. Wij hopen uiteraard dat dit een groot succes wordt dat eventueel navolging vindt in het aankomende jaar en zou zich eventueel ook nog eens lenen voor een televisiefilm adaptatie.

Op dit moment zijn we druk met het schrijven/ontwikkelen van het script en het vormen van crew/cast.

Projectoverzicht 2016-2017

Frans de Boef

Evenblij Film maakte in 2016 Frans de Boef: "een kinderserie". Een hele campagne met filmpjes, een kleurplaatwedstrijd en een speurtocht. In 2017 hebben wij dit nog grootser en ambitieuzer aangepakt. De bedoeling is de serie Frans de Boef op nationale televisie te krijgen.

Het Huygens Fragment

Een nieuwe serie in ontwikkeling!

In het jaar 67 n. Chr. veroverd een legioen Romeinse soldaten een klein plaatsje:Municipium Aelium Cananefatium. Ze branden het plat en bouwen forten. De Cananefaten worden in het plaatselijke kanaal verdronken op bevel van de generaal Gnaeus Domitius Corbulo, een meedogenloze generaal.

Een van de bewoonsters Julia, ziet haar familie bruut uitgemoord worden. Haar vader de druïde van het dorp is aan een paal vastgebonden. De Romeinen zijn ergens op uit; De scrollen van heb voorouders, ook wel bekend als “Het manuscript der kennis”. Deze scholen bevatten alle geheimen over water. Hoe controleer je water? Meer lezen?

Theater met Kerst

X-mas Hotel

muzikale kerstvoorstelling

spel: Roelant Radier, Zippora Peters, Stephan Evenblij, Robert Rosier, Bouke Jagt, Mike Rikken, Sebastiaan van der Klooster, Scott van der Werf en Edwin Alofs.

Regie: Stephan Evenblij & Roelant Radier

Speeldata:  vrijdag 22 december om 20:15 en 21:15

zaterdag 23 december om 20:15 en 21:15

zondag 24  december om 13:00 en 15:00

dinsdag 26 december om 13:00 en 15:00

Locatie: Herenstraat 42 (oude stadhuis in Voorburg)

Ticktets:  aan de deal: €12,50, Reserveren: €10,-

Lijst

Film

Vanuit EVENBLIJ FILM produceren wij speelfilms, promofilm, online content, dramaseries en alles wat daarbij komt kijken. EVENBLIJ FILM kan worden ingehuurd voor verschillende diensten. We kunnen een gehele productie aanbieden of een gedeeltelijke co-productie. We beschikken over een uitgebreide professionele crew en indien gewenst cast. We staan er om bekend dat we in zeer korte (kostbare) tijd, veel minuten hoogwaardige content kunnen draaien. EVENBLIJ FILM heeft een groot talent in het vinden van de mooiste en juist locaties. Beschikken over een enorm gepassioneerd en professioneel productieteam. Op de meest creatieve manieren, ambiëren wij het om op een betaalbare manier film op het hoogst haalbare niveau te maken.

Theater

Lijkt het jou ook gaaf en bijzonder als er soms bekende acteurs of actrices zoals Victor Löw, of Ellen ten Damme rondlopen in de straten van Den Haag of Voorburg en meespelen met een nieuwe voorstelling;  gewoon bij jou om de hoek?  Evenblij Theater: een nieuw gezelschap om te volgen en te koesteren

- met  vaste spelers Stephan Evenblij, Roelant Radier, Zippora Peters, Coosje Smid, Edwin Alofs, Valentina Donazzolo.

- Minimaal 4 voorstellingen per jaar, op  locatie in parken,  een leegstaand pand in de buurt, of in een museum.

grote ambitie

Stichting Film & Theater maakt projecten met Evenblij Film en Evenblij Theater

Evenblij Theater

Jimdo